Äntligen fredag!

Ja nu sitter jag här igen. Det var ett tag sedan. Det blev ingen cykling till jobbet i tisdags. Var för trött. Men däremot så cyklade jag både i onsdags och torsdags. Så lite motion har det blivit i veckan. Och det har varit underbara vyer när man cyklat på morgonen. Brödträdet utanför Granbo kan visa hur vacker en höstdag kan te sig. Det kanske inte kommer till sin rätt men ändå. Nu är det mörkt ute. Jan är på vinprovning, Koffe bastar i stugan med kompisar och jag sitter hemma och försöker plugga. Men det här har tagit en del av tiden.......
Detta underbara brödträd i sin finaste skrud finns utanför Granbo där jag jobbar.Allt är väl men visst saknar jag dig gumman. Alla på jobbet frågar om hur du har det. Ska speciellt hälsa från Julietta. Hon fick din bloggadress, så vi får se om hon kan hitta dig. Går här hemma och tittar på dina saker. Tänker att jag kanske ska göra iordning det där eller det där. Byrån kan ju lagas och hyllorna med tröjorna kan ju göras iordning..... ja det är mycket som påminner om dig. Men en sak är positiv med att du inte är hemma: Jag har alltid en hårborste i lådan!
Men just nu söker jag  efter någon som vet hur man kan få ihop till en australienvisteles för fyra under några veckors tid. Är det någon där ute i rymden som kan ge ett svar??????? Vill träffa min underbara tös!!!
Nej nu slutar jag för denna gången behöver läsa lite till innan de andra kommer hem...

Kommentarer
Postat av: ida

Vilken fin bild! Det är verkligen jättefint i sverige på hösten! Borde gjort iordning mina grejer lite mer innan jag åkte, hade planerat för det men det slutade ju ändå som det brukar, i tidsbrist och panik... Har lite tid över nu innan jag och Jennica ska iväg in till stan så ska se om jag kan hitta lite olika alternativ. Har du läst mitt mail?



Ha det så bra, vi måste skypa snart igen! Kan se om jag kan komma in ikväll som vi gjorde förra veckan och se om du är inne då.

massa pussar och kramar! saknar er!

2009-10-03 @ 03:56:59
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0