YEPPEEEEEE!! Trots att det är den 13:e!

Ja jag klarade mig! Till och med VG på min inlämningsuppgift! Vad sägs om det? Trots att det är den 13:e idag och jag har haft en jobbig dag där flera saker har falerat. Bl.a. försvann hela mitt lärarrådsprotokoll som jag suttit och plitat ner. Inte roligt alls. Musten gick ur. Fick stressa som tusan att fixa biljetter till ett visst ställe. Banken strulade så jag kom med andan i halsen i näst sista minuten. Men det lyckades faktiskt. Sedan har jag varit och fotat mig också! Gissa om jag blev snygg??? Fick inte ens ha glasögonen på mig så jag ser lite trött ut. De hade inget smink att låna ut för att piffa upp mig. Men det får väl gå. Det är ju inte så många som får möjligheten att titta på det ändå.
Nog om detta. Idag är det exakt 26 år och 11 månader sedan jag stod utanför den här ytterdörren och darrade av nervositet. Jag var hembjuden av Jan på middag för fösta gången. Och det räckte! Flygande Jakob kunde han laga riktigt gott. Ja tillräckligt för att jag skulle bli kvar. Och här sitter jag än idag! För moralens skull ska jag nog säga att vi hade träffats en del innan fast då endast i all vänskap. Sådan tur hade jag! Fast det blev inget firande idag. Det får väl vänta till helgen. Eller kanske nästa månad när det är 27 år sedan.
Nej nu orkar jag inte skriva mer för denna gången.  Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ida

GRATTIS!! sa ju att du skulle klara det perfekt! Ta nu med pappa ut och ät middag och fira detta och eran 26 år och 11 månader dag i helgen, det är ni värda! Tack för bilderna på friggeboden, det ser jättebra ut, kul att det går framåt! Är lite avis på kantarellerna du hittat och på att det snöade i borås igår!



Vilket visst ställe var det du bokade biljetter till??

kramar

2009-10-14 @ 12:06:37
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja du gissa det???!!!!! Kram gumman Snart kommer jag....

2009-10-14 @ 21:59:41
Postat av: Anonym

gissa det du om du kan!!!! Kram gumman.

2009-10-14 @ 22:00:45
Postat av: ida

YEAAAY!! det ska bli såå kul :D

2009-10-15 @ 03:48:57
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0