Klubbtävling i Björbobacken

Äntligen har jag lärt mig något nytt! Att fortsätta skriva mina inlägg. Inte dåligt. Ja vad har då hänt sedan sist??? Jo jag har köpt mig en hårborste!! Som förhoppningsvis stannar kvar i sin låda. Har ju även börjat studera vilket man bör tänka efter före innan man gör. Mycket svår brittisk engelsk fackspråk att ta sig igenom. Men det går det med och det är intressant. På söndag är nästa deadline. Ska läsa det sista ikväll och lämna in. Idag har det varit klubbmästerskap i Björbobacken. Koffe och killarna har cyklat downhill och freeride/dirt. Koffe skötte sig bra och kom trea i downhill och etta i dirten. Vädret var ok. uppehåll men mulet. Runt 15 grader varmt. Ganska mycket folk som var där. Bl.a. släkten Adolfsson från Gislaved tillsammans med Marlenes familj. Ture och Alfred hade sina cyklar med sig och provade på alla backarna.
Ture i dirten!      Koffe gör en 360!       Koffe i downhillbacken.
Igår frågade Else-Marie på jobbet efter Ida´s biskvirecept! så nu får hon konkurens om att bjuda på dem. 
Imorgon åker vi nog ut till stugan en runda för att se hur bygget av friggeboden går. Behöver nog se över trädgårdsväxterna hur de mår inför vintern.  Så nu får det vara slut för denna gången.

Kommentarer
Postat av: ida

klockan är snart 8 och jag är vaken, idag igen ;) Ture måste älskat att få cykla där och kolla på koffe, äntligen! Kul att det gick bra för koffe, har det stått ngt i tidningen om det?



Du får väl maila till mig om det är ngt du inte fattar så kan jag kanske hjälpa dig, det är lite klurigt i början att plugga på engelska men man kommer fort in i det!



Gav du henne receptet? Det var kul att de gillde dem! Du får hälsa alla där!



Ska gå upp snart, ser ut att vara väldigt soligt ute, hoppas verklogen det är varmare än igår!



hälsa pappaoch koffe! puss

2009-09-27 @ 00:04:19
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: ida

Är förresten imponerad av att du fått in bilderna på bloggen!

2009-09-27 @ 00:05:28
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0