Måndag kväll och mitt huvud känns............

Sitter nu är igen efter en intensiv arbetsdag och två träningspass, nej förresten tre! Varför sprida ut det på en hel vecka när man kan göra allt på en dag! Det var en långsam promenad på middagen, ett skivstångsgympapass på eftermiddagen och så stavgången ikväll. Tänkte jag skulle cykla till jobbet imorgon bitti......men...... Det är så att Koffe praoar i Dalsjöfors imorgon och på onsdag och det är ju bättre då att han tar bilen och jag cykl...... men vi får se. Jag kanske gör som i morse att jag kör honom. Man kan ju få träningsvärk.
Ida, jag måste berätta att Mariannes katt Sixten blev påkörd i lördags och klarade sig inte. De är nog bra jobbigt för henne nu. Har inte pratat med henne så mycket idag.
Men annars rullar det på. Det kan ju inte hända saker varje dag som det gör för en del andra. Tittade på resor till Australien igår. Men de låg mellan 45000- och uppåt för tre personer. Så jag får väl leta vidare. Det är lockande men mycket pengar.
Nej nu blir det inte mer för idag för nu ska jag leta ytterdörrar till Friggeboden.


Kommentarer
Postat av: ida

Det var hemskt var du tränar och ligger i! Har du tråkigt nu när jag inte är hemma och kan underhålla dig? ;) Nej, skojade bara, kul att du tränar men ta inte ut dig totalt! Satte på datorn för ca en timma sedan och såg då att Emelies mormor dött, precis efter det att Ulf "Uffe" Larsson oxå hade dött och nu Sixten! Det blev den sorlig kväll det här... Man hade ju verkligen inte anat att Sixtens död skulle bli att bli påkörd... :S Snarare åldern...



Ska se om jag kan leta lite efter flygbiljetter oxå, den jag hittade till mig var ju ganksa billig.



Ha en bra tisdag! puss

2009-09-29 @ 12:59:11
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0