Mitt intrång i en ny värld!

hej! Nu har även jag hittat hit. Undrar om någon annan gör det. Mest är det för att du Ida ska få lite nytt hemifrån.  Tänkte försöka göra en liten dagbok så du håller dig uppdaterad och inte glömmer oss härhemma. idag är första riktiga dagen då du inte är här. Känns konstigt och jag fick redan längtan efter dig. Kram! Det var när jag gick från kafferasten på f-m. och tittade bort mot bordet där dina arbetskamrater satt. Och du satt inte där med dem som du brukar. Så imorgon tittar jag åt andra hållet istället. Börje var här med jeans som jag sydde upp. Just nu sitter Koffe bredvid med den andra datorn och tittar på cykelfilmer och snygga kläder. Han har varit i stugan och grejat med Friggeboden. Jan sitter i sin fåtölj och läser Borås Tidning och halvsover. När jag är klar här ska jag plugga lite mer. Har uppgifter som ska vara lösta till på Söndag. Jag behöver dig Ida här för att översätta all engelska som jag inte begriper. Men jag har hittat Nordstedts lexikon på nätet så det ska nog gå vägen så hej för denna gången.

Kommentarer
Postat av: ida

Vad gullig du är mamma! Blir alldeled tårögd :) Bra att vi kan uppdater varandra från två olia håll! Låter som om ni har det bra därhemma, allt verkar varai sin ordning! Vi har idag gått runt lite i Sydney och genom botaniska trädgården där vi gick en guidad tur om en del av träden där. Gick sedan ut till operahuset. Sydney är verkligen jättfint, har inte sett jättemycket av staden ännu, men verkar väldigt lovande! Ni borde komma hit ;) Ha det bra vi hörs snart igen! Pussar

2009-09-25 @ 12:53:48
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: ida

Hej igen! För att skriva ett nytt inlägg så går du in på www.blogg.se och loggar in. Sedan tar du "nytt" tror jag det heter och så ska det finnas ngn knapp som jag tror heter "nytt inlägg" och sen är det bara att skriva :)

kramar

2009-09-26 @ 06:00:32
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0